Σελίδες

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013


Γειά σας!

Στην επιστήμη της κοσμολογίας, Big Bang ονομάζεται η θεωρία σύμφωνα με την οποία το σύμπαν δημιουργήθηκε από μια υπερβολικά πυκνή και θερμή κατάσταση, πριν από περίπου 13,7 δισεκατομμύρια χρόνια.


Στο δικό μου κόσμο, αυτό που φοβάμαι ότι θα συμβεί είναι το Cook Bang!


 
 
Λοιπόν, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή! Όπως ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού της πρωτεύουσας, έτσι κι εγώ έπρεπε να κατέβω στην Αθήνα για επαγγελματικούς λόγους. Αυτό όμως έχει ως συνέπεια να αφήσω το σπιτάκι μου το πατρικό, την μανούλα μου, τη Θεσσαλονίκη μου, την καλοπέραση μου γενικότερα... και να μείνω για πρώτη φορά μόνη! Και μέσα σε όλα τα άλλα που θα πρέπει να αντιμετωπίσω, είναι να μάθω να μαγειρεύω! Γι' αυτό σας λέω ότι το cook bang δεν το γλυτώνω με τίποτα! Είμαι όμως αισιόδοξη και πιστεύω ότι όπως μετά το big bang δημιουργήθηκε το τέλειο σύμπαν μας, έτσι κι εγώ θα καταφέρω να δημιουργήσω υπέροχα πιάτα!
 
Θέλω να ξεκινήσουμε από την αρχή, από τα πιο απλά, βήμα βήμα να μάθουμε να μαγειρεύουμε, να μάθουμε χρήσιμες πληροφορίες για τα τρόφιμα, να μάθουμε μυστικά, να ακούσουμε και να καταγράψουμε συμβουλές και άλλα... που θα τα βρούμε στην πορεία! Στο ξεκίνημα αυτό, θα βοηθήσουν μια φίλη-έμπειρη μαγείρισσα, η μαμά-που ξέρει σίγουρα πολλά και η αδερφή μου- α καλά! αυτή είναι επιστήμων (τεχνολόγος τροφίμων). Το διαδίκτυο θα παίξει σημαντικό ρόλο στην άντληση πληροφοριών και φυσικά ελπίζω και στη δική σας βοήθεια.... σχόλια, προτάσεις, συμβουλές... όλα ευπρόσδεκτα! Καλή αρχή!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου